Gefinisht binnen de top 20!

7 oktober 2016 - Erfoud, Marokko

Na en zwarte etappe vandaag zijn we als 16e gefinisht in het algemeen klassement en 7e in onze klasse! Een mooie prestatie. Boven verwachting. De auto heeft het perfect gedaan, geen schade.

Gisteren hadden we een goede etappe, motor sputterde helaas nog in de duinen, blijft probleem connectoren. Verder 1 lekke band 40 km voor de finish. Maar we waren dik tevreden.

Deze finish binnen de top 20 er bovenop maakt dat we tevreden terug kunnen kijken op deze week! Bedankt voor al jullie leuke reacties. We gaan nu lekker genieten van het resultaat.

Vergeet niet onze laatste video's te bekijken voor beelden van stage 4 en 5!

navarrafinish

navarrafinish2

navarrafinish3

navarrass5

kees

brian

1. Jan en Fien:
    7 oktober 2016
    Weer gespannen volgden wij de laatste etappe. SUPER GEDAAN !!!!
    Kanjers we zijn trots op Jan & Janine, Cees, Gerard en Brian van team Moditech !
    Van harte gefeliciteerd ! Bedankt voor de mooie foto's en video's en een goeie terugreis.
  2. Piet en Vrony:
    7 oktober 2016
    Gefeliciteerd Team Moditech met dit prachtig resultaat. Wij hebben gehuiverd en erg genoten van jullie video clips en foto,s Goeie reis en tot de volgende rally
  3. Jan Slot:
    9 oktober 2016
    Gefeliciteerd Team Moditech met dit prachtig resultaat.